Allmänt om högmässor och gudstjänster i Karis-Pojo svenska församling

I S:ta Katarina kyrka i Karis firas högmässa alla söndagar kl. 12 (år 2024) förutom andra söndagen i månaden, då i kyrkan firas gudstjänst.
Adress: Lärkkullavägen 26. Andra och fjärde söndagen i månaden sänds gudstjänsten på församlingen YouTube-kanal.

I S:ta Maria kyrka i Pojo firas högmässa alla söndagar kl. 10 (år 2024) förutom den fjärde söndagen i månaden, då i kyrkan firas gudstjänst.
Adress: Gamla Åbovägen 79.

I Svartå kyrka firas högmässa 3 söndagar per termin kl. 16. Adress: Hållsnäsvägen 82.

Om Du behöver taxi till högmässan/gudstjänsten ring pastorskansliet tfn 044 755 3625. Beställningen av taxi skall göras samma veckas torsdag före kl. 13.

Gudstjänstagenda Karis för S:ta Katarina kyrka i Karis (tryck på gudstjänstagenda Karis)

Gudstjänstagenda Pojo för S:ta Maria kyrka i Pojo (tryck på gudstjänstagenda Pojo)